Jak nakupovat

1. Vyberte si zboží

Zboží si vyberete buďto prohlížením katalogu (na horních záložkách, v levém menu, příp. na úvodní stránce uprostřed vyberete příslušnou kategorii zboží, která Vás zajímá) nebo hledáním.
Hledání je vhodné použít především, pokud znáte název konkrétního výrobku (např. sedací souprava Klára).
Zboží si můžete vybrat také za přispění naší operátorky na telefonu (11:00 - 16:00). Telefonicky je samozřejmě možné zboží také objednat.

2. Vložte zboží do košíku

Jakmile se Vám zobrazí všechny vytříděné položky, stačí si již jen vybírat.
Detailní informace o každé položce se Vám zobrazí po kliknutí na název či obrázek položky. Jste-li již pro konkrétní výrobek rozhodnuti, stiskněte tlačítko "KOUPIT", čímž se dostanete na stránku košíku. Pokud chcete přidat do košíku ještě nějaký další výrobek, stisknete nyní tlačítko "POKRAČOVAT V NÁKUPU". Na stránku košíku se poté opět dostanete vždy kliknutím na odkaz "Nákupní košík" v pravém horním rohu obrazovky. Na této stránce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu (způsob platby a dopravy, splátky apod.).

3. Odešlete objednávku

Máte-li již v košíku umístěno veškeré zboží, vyplníte na stránce košíku požadované údaje jako je: způsob platby a způsob dopravy, jméno a příjmení, adresa, telefon, e-mail (případně rovněž IČ, DIČ a sídlo firmy, pokud nakupujete na firmu).
Stisknutím tlačítka "ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY" nám zašlete objednávku k vyřízení a od této chvíle jste v naší péči.
Náš pracovník Vás bude e-mailem nebo telefonicky nejpozději následující pracovní den kontaktovat a domluví se s Vámi na termínu dodání zboží.

4. Doprava a metody platby

Doprava zboží: Zboží rozvážíme k Vám domů ve spolupráci s přepravními firmami, s nimiž máme uzavřenu smlouvu (závisí to na charakteru a množství objednaného zboží) nebo naší firemní přepravou. Více informací o dodání zboží naleznete v sekci dodací podmínky.
Metody platby: V současné době nabízíme platební možnosti, tj. platbu dobírkou při převzetí zboží, platbu předem převodem na náš účet, platbu při osobním odběru zboží a samozřejmě můžete rovněž zaplatit zboží na splátky (Essox). Zákazníci mají možnost platit na prodejně PANDA nábytek platební kartou typu VISA, VISA Electron, MasterCard, American Express, Euro Card, Diners club, JCB, AURA karta a Maestro nebo na fakturu.
Dodací podmínky

1. Potvrzení objednávky

Po přijetí objednávky a ověření dostupnosti u našich dodavatelů (pokud zboží nemáme přímo na našem skladu) Vás budeme emailem či telefonicky kontaktovat pro upřesnění termínu dodání.
Konkrétní dodací lhůty jsou uvedeny u každého výrobku.
Zboží, které je na našich stránkách označeno "Skladem", Vám v rámci celé ČR doručíme nejpozději do týdne.
Jinak je běžná lhůta pro dodání zboží 1-7 týdny od přijetí objednávky. Tento údaj však nese pouze ilustrativní charakter, jelikož stavy skladu se neustále mění a publikovaná dodací lhůta tedy může být v případě vyprodání zásob prodloužena.
Aktuální stav skladu je vždy potvrzen po odeslání objednávky.

2. Doručení zboží

Zboží Vám bude doručeno prostřednictvím přepravní společnosti, se kterou máme uzavřenu smlouvu (dle charakteru a množství objednaného zboží) nebo naší firemní přepravou.
Našim pracovníkem budete emailem či telefonicky informováni o přesném termínu dodání.
Osobně si zboží můžete vyzvednout ihned, jakmile obdržíte potvrzení, že zboží pro Vás máme ve skladu blokované.
Stačí si jen udělat objednávku a jako způsob doručení uvést osobní odběr.
Prosíme, nechoďte si zboží automaticky vyzvednout bez učinění objednávky a potvrzení našim pracovníkem. Předejdete tím případným nepříjemnostem.
Vyzvednout si zboží můžete na adrese PANDA nábytek, U Plovárny 1262/12, Děčín.
Při doručení prosím ihned pečlivě zkontrolujte dodaný výrobek, zda není poškozen.
Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím. Pokud zjistíte jakoukoli závadu, popř. rozdíl mezi doručeným zbožím a fakturou, je potřeba nás ihned kontaktovat.
Dodatečné reklamace nebudou uznány.

Doprava je u nás ZDARMA od částky 4 000,00 Kč.
U výrobků, na které se nevztahuje doprava zdarma, si účtujeme maximálně tyto sazby:
• Česká republika 300,00 Kč
• Slovensko 605,00 Kč


3. Dokumentace

Veškerá dokumentace (záruční list, daňový doklad, návod) jsou přiloženy u výrobku. Pokud u výrobku jakákoliv dokumentace chybí, kontaktujte co nejdříve naše obchodní oddělení a chybějící doklady vám budou zaslány.

4. Vrácení zboží

Pokud bylo zboží objednáno soukromou osobou (nikoliv tedy na IČ), máte podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodnete, zašlete na naši adresu doporučeně písemnou žádost s uvedením čísla objednávky, popř. čísla daňového dokladu a čísla účtu. Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování a v původním obalu. Náklady na transport zpět nese zákazník. Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato. Dále doporučujeme zboží pojistit. Po obdržení vráceného zboží a kontrole jeho stavu Vám zašleme odpovídající částku zpět převodním příkazem nejpozději do 30-ti dnů (dle zákona).
Obchodní podmínky

A. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Veškeré objednávky, podané prostřednictvím internetového obchodu Nabytekpanda.cz, jsou závazné. Podáním objednávky (vyplněním a odesláním objednávkového formuláře, příp. telefonicky či e-mailem) kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Postup, jak vybrat požadované zboží a jak provést objednávku najdete na stránce Jak nakupovat.
2. Odeslání objednávky je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku vzájemného potvrzení objednávky mezi kupujícím a prodávajícím (telefonicky či e-mailem).
3. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
4. Ceny zboží jsou vyznačeny u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu, příp. další poplatky si kupující může ověřit na stránce Dodací podmínky. Před odesláním objednávky bude celková cena dodávky vypočtena a zákazník odsouhlasí konečnou cenu zboží včetně dopravy a všech případných poplatků.
5. Místem dodání zboží je adresa, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
6. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
7. Vyplněním a odesláním objednávkového formuláře dává kupující prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech (důvěrnost údajů viz. Ochrana osobních údajů).


B. Zaslání zboží

1. Dodací lhůta a způsob dopravy:
Jakmile obdržíme Vaši objednávku, náš pracovník ihned zjistí, zda je Vámi objednané zboží na skladu. Jestliže je zboží skladem, dopravíme Vám jej až před dům do týdne. Jestliže zboží skladem není, pracovnice z oddělení zákaznického servisu Vás o tom bude ihned informovat. Běžná dodací lhůta je v tomto případě 1-7 týdny. V obou případech Vám bude neprodleně sděleno, kdy Vám bude zboží dodáno. Objednávky, přijaté o víkendech a svátcích jsou potvrzovány vždy následující pracovní den. Podrobnějsí informace o dopravě včetně informací o ceně dopravy naleznete na stránce Dodací podmínky. 2. Možnosti platby za zboží:
V našem obchodě Nabytekpanda.cz máte několik možností platby za Vámi vybrané zboží:
a) hotově - tento způsob platby zvolíte v případě, že chcete zboží zaplatit přímo v našem skladu a zboží si odvézt sami.
b) dobírkou - tento způsob platby zvolíte v případě, že si zboží necháte dovézt přepravní službou a chcete zboží zaplatit až při samotném převzetí
c) bankovním převodem - tento způsob platby zvolíte v případě, že chcete peníze za zboží převést na náš účet (platba se provádí předem) a zboží Vám je následně doručeno již bez jakýchkoliv dalších poplatků
d) na splátky - nabízíme Vám splátkový prodej prostřednictvím společnosti Essox. Na výběr máte z několika splátkových programů (viz. stránka Splátkový prodej).
3. Převzetí zboží:
Běžné rozvozní hodiny jsou v pracovní dny (Po-Pá) mezi 11.00 - 16.00.
Místem dodání zboží je adresa, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, záruční list a příp. také návod v českém jazyce. Součástí dodávky není montáž nábytku, ledaže jste si ji zvolili za příplatek (týká se pouze vybraného zboží).

C. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od řádného převzetí zboží. Toto právo lze využít výhradně a pouze spotřebitelem nikoliv kupujícím jako podnikatelským subjektem. Toto právo odstoupit od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě nelze spotřebitelem využít v případě provedené objednávky atypického a nestandardního zboží, tedy zboží upravené podle přání spotřebitele, na zakázku nebo pro jeho osobu. Tzn. vždy pokud se nejedná o typický rozměr matrací a roštů (tj.80x200, 80x195, 90x190, 85x195, 90x200, 100x200).

Odstoupení od kupní smlouvy musí být spotřebitelem učiněno písemně s tím, že musí obsahovat jméno a příjmení kupujícího, číslo objednávky, číslo faktury, datum nákupu a číslo účtu či adresu kupujícího (spotřebitele) pro vrácení uhrazené kupní ceny, případně její části.

Spotřebitel v případě, kdy odstoupí od kupní smlouvy zde uvedeným způsobem je povinen zaslat nebo předat prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne odeslání odstoupení od smlouvy, zboží, které od prodávajícího převzal. Vrácené zboží nelze vracet na dobírku, přičemž v takovém případě bude zboží považováno za nevrácené. Zboží lze vrátit prostřednictvím doporučené a řádně pojištěné zásilky s tím, že zboží bude nepoškozeno, neušpiněno a řádně zabaleno tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození. Prodejce neručí za případnou ztrátu či poškození zásilky při přepravě vráceného zboží. Veškeré náklady spojené s přepravou zboží nazpět si hradí spotřebitel - kupující sám. Tyto náklady se pohybují v rozmezí 100,- Kč - 550,- Kč v závislosti na hmotnosti zboží, vzdálenosti v km a Vaší volbě dopravní společnosti.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Prodávající v případě, kdy spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy zde uvedeným způsobem, vrátí spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, kupní cenu, včetně nákladů na dodání zboží, stejným způsobem, jakým je od spotřebitele přijal. Prodávající však není povinen vrátit kupní cenu zboží, včetně nákladů na dodání zboží, spotřebiteli zpět dříve, než mu spotřebitel předá vrácené zboží.

S ohledem na hygienické podmínky zboží (matrací, polštářů atd.) je spotřebitel povinen při řádném a dostatečném vyzkoušení zboží ponechat na zboží průhledný obal. Pokud bude průhledná folie, která slouží jako hygienická ochrana zboží odstraněna, má se za to, že zboží bylo řádně užíváno, a proto při vrácení tohoto zboží (matrace, polštáře atd.) bude vrácena kupní cena snížená o částku představující cenu za nový potah tohoto zboží.

V souladu s § 1832 občanského zákoníku upozorňuje prodávající spotřebitele, že prodávající nenese náklady spojené s vrácením zboží.

Spotřebitel zboží vrátí zpět prodávajícímu:
- pokud možno nepoškozené, nepoužité v originálním neporušeném obalu, kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace), s přiloženým dokladem o koupi - postačí kopie.

Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy shora uvedeným způsobem, musí prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dost dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží částečně rozbaleno, znečištěno, případně jakkoliv porušen obal), má prodávající právo vyčíslit škodu dle aktuálního ceníku. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být spotřebiteli vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Došlo-li ke snížení hodnoty zboží, může si prodávající naúčtovat náklady tímto vzniklé (skutečné náklady na přepravu, balné, doběrečné, apod.)

V případě porušení shora uvedených podmínek pro odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží, považuje se takovéto odstoupení za neplatné a neúčinné s tím, že zboží bude vráceno spotřebiteli na jeho náklady zpět.

Kupující má dále právo odstoupit od kupní smlouvy, kdy mu bylo předáno či doručeno jiné zboží než si objednal, nejpozději však do tří dnů od jeho faktického převzetí a to vždy písemně či e-mailem.

Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případě, že si kupující - spotřebitel objednané zboží nepřevezme do 7 dnů od oznámeného termínu k předání nebo do 7 dnů od jeho případného uložení na pobočce dopravce nebo v případě, že kupující - spotřebitel jiným způsobem nepřevezme nebo odmítne objednané zboží převzít.



D. Záruční podmínky a reklamace

1. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy 24 měsíců s výjimkami, stanovenými zákonem. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.
2. Garantovaná záruční doba 24 měsíců platí pouze pro konečného spotřebitele, nikoliv pro podnikatele (nákup na IČ), kteří zboží kupují pro účely dalšího obchodu s daným výrobkem. V tomto případě není záruční doba stanovena občanským zákoníkem, ale stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR.
3. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu Nabytekpanda.cz a právním řádem, platným v ČR.
4. Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na adrese info(a)nabytekpanda.cz
6. Výměna nebo vrácení zboží je možné pouze v případě vrácení v původním stavu, neporušeném obalu a s veškerým příslušenstvím.
7. Zboží na reklamaci posílejte v původním obalu, dopravce neručí za špatně zabalené zásilky.


E. Závěrečná ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
2. Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží uvedenou v katalogu Internetového obchodu Nabytekpanda.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
3. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.


Tyto podmínky vstupují v platnost dne 1. února 2009

Provozovatel eshopu:
Tomáš Vobruba
IČ: 72699108
DIČ: CZ7702132372
Ochrana údajů
Veškeré informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Jelikož je serióznost naší základní a nejvyšší prioritou, jsme si plně vědomi našich povinností při správě těchto citlivých údajů a naprosto respektujeme soukromí zákazníka. Provozovatel internetového obchodu Nabytekpanda.cz se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím. Vaše osobní údaje jsou využity výhradně za účelem realizace objednaných služeb (např. dodání výrobků) a slouží také pro provedení nezbytných účetních operací, vyhotovení daňového dokladu nebo identifikaci Vaší platby, učiněné bankovním převodem. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.
Platební podmínky

1. PLATEBNÍ PODMÍNKY

* Přesto, že se vždy v maximální míře snažíme uveřejnit na našich stránkách co možná nejpřesnější a úplné informace o prodávaném zboží, mohou některé texty obsahovat chyby či nepřesnosti, vyplývající z nepřesných informací, přebíraných od třetích stran.
* V případě, že je výrobek zařazen do nabídky s nesprávnou cenou nebo nesprávným popisem vinou typografické chyby, chyby při stanovení ceny, příp. chyby v popisu výrobku, přebraného od třetí strany, společnost Panda nábytek má právo odmítnout či zrušit kteroukoliv objednávku výrobku s nesprávně uvedenou cenou, a to i po potvrzení zaměstnancem společnosti. Společnost Panda nábytek má právo odmítnout či zrušit takovou objednávku i v případě, že zákazník zaslal peníze za tento výrobek předem na účet společnosti. V takovém případě společnost Panda nábytek příp. dodavatel na jehož účet byly peníze poukázány, zašle tyto peníze okamžitě zpět na účet kupujícího.
* Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Prodávající vždy při telefonickém či e-mailovém potvrzení objednávky potvrdí taktéž platnost ceny objednaného zboží. V případě, že bude prodávajícím nahlášena cena vyšší než je uvedená na objednávce, může kupující novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. V případě, že je nová, platná cena nižší, než je cena, uvedená na objednávce, bude zboží kupujícímu dodáno za cenu platnou v okamžiku objednávky, neboť zboží mohlo být objednáno u dodavatele dříve, než ten cenu snížil.

2. PLATEBNÍ METODY

V současné době můžete platit v internetovém obchodě Nabytekpanda.cz těmito způsoby:
* Hotově - tento způsob platby zvolíte v případě, že chcete zboží zaplatit přímo v našem skladu a zboží si odvézt sami. Ve kterém z našich skladů se Vámi objednané zboží nachází, zjistíte v nákupním košíku ještě před odesláním objednávky.
* Dobírkou - tento způsob platby zvolíte v případě, že si zboží necháte dovézt naší dopravou či přepravní službou a chcete zboží zaplatit až při samotném převzetí.
* Bankovním převodem - tento způsob platby zvolíte v případě, že chcete peníze za zboží převést na náš účet (platba se provádí předem) a zboží Vám je následně doručeno již bez jakýchkoliv dalších poplatků.
* Na splátky - nabízíme Vám splátkový prodej prostřednictvím společnosti Essox. Na výběr máte z několika splátkových programů (viz. stránka Splátkový prodej).
Záruka a reklamace

Záruční podmínky a vyřízení reklamace

* V našem internetovém obchodě poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jaké jsou platné v kterékoliv běžné kamenné prodejně a které jsou v souladu s platným obchodním zákoníkem, resp. občanským zákoníkem.
* Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu (nejpozději následující den po převzetí zboží) informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.
* V případě osobního odběru zboží je kupující povinen zboží překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s prodávajícim. Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou prodávajícím uznány.
* Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy min. 24 měsíců s výjimkami, stanovenými zákonem. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. V případě výměny dostane kupující nový záruční list, kde bude uvedeno nové i původní výrobní číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto záručního listu.
* Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením, násilným zacházením, neodbornou manipulací a neodborným ošetřováním ze strany kupujícího. Záruka se též nevztahuje na závady, vzniklé použitím v podmínkách, které nejsou běžné u daného typu výrobku a závady, vzniklé působením živlů.
* Pokud je zboží dodáno přepravcem s poškozeným obalem, má-li kupující při převzetí podezření, že zboží vykazuje vady nebo je zboží na první pohled poškozeno, vyhotoví kupující na místě s přepravcem písemný Zápis o škodě. Zde uveďte místo poškození (např. "poškozené hrany boku skříně, díl č. 2 -viz. návod"). Pokud budete chtít reklamovat zboží zjevně poškozené přepravou a nebude vystaven Zápis o škodě, nebudeme moci takovouto reklamaci přijmout. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce.
* Při uplatnění reklamace na vadu zboží je prodávající povinen prověřit, zda se jedná o vadu odstranitelnou. Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, může prodávající zboží vyměnit, poskytnout slevu nebo vrátit kupujícímu plnou kupní cenu, a to dle dohody obou stran.
* Pokud se jedná o vadu odstranitelnou, postupuje prodávající následujícím způsobem:
Odstraní na své náklady zjištěnou vadu. Vadu odstraní bez zbytečného odkladu a s řádnou péčí, nejpozději však do 4 týdnů od převzetí oprávněné reklamace. Pokud nebyla věc ještě použita, může kupující dle svého uvážení tuto věc vyměnit. V případě, že je vadná pouze součást věci, má kupující právo na výměnu této součásti a nikoli celé věci. Prodávající vadnou věc vymění, poskytne slevu nebo vrátí kupní cenu, jestliže se na opravené věci vada vyskytne opětovně (rozumí se podruhé) nebo pro větší počet vad nelze věc řádně užívat.
* Reklamaci může kupující uplatnit jednou z následujících možností:
   1) e-mailem na adresu info(a)nabytekpanda.cz
   2) písemným oznámením na adresu obchodu
* Je vhodné zasílat zboží v originálním obalu, příp. v obalu vhodném a dostatečně chránícím daný výrobek. Pro úspěšné vyřízení reklamace je rovněž nutné, aby byl kupující schopen předložit daňový doklad (fakturu) a záruční list.

Tento reklamační řád nabývá účinnost 1.února 2009. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
Splátkový prodej



Platba pomocí úvěru od společnosti ESSOX s.r.o. Pro bližší informace o platbě pomocí splátek klikněte zde.